środa, 29 listopada 2017

Z zakładką do autobusu

       Z zakładką do autobusu to akcja promowania autobusowego czytelnictwa oraz rękodzieła. Organizuje ją internetowa pasmanteria Haftix. Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie. Chwyciłam czółenka i tak powstały cztery zakładki. Mam nadzieję że przypadną do gustu nowym czytającym właścicielom. 
       Wykorzystałam wzory: Rosemarie Peel, Mary Konor, Joelle Paulson.






Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Zapraszam ponownie.

12 komentarzy:

  1. Prześliczne zakładki!!! Szczególnie urzekły mnie te wielokolorowe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu prześliczne te zakładeczki zrobiłaś. Podziwiam niezmiennie Twoje frywolitki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu! Przepiękne wszystkie zakładeczki, Ale ta zielona najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Widział je już na FB stronie Haftixu , są cudne Małgosiu I jak tu nie czytać ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zakładki, perfekcyjnie wykonane. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Every thing is very beautiful wonderful tatting :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie śliczne. A mnie zaciekawiła ta multikolorowa nitka :-) Z taką zakładką nawet rozmowy współpasażerów na siedzeniu obok - prowadzone przez komórki - może będą irytować choć odrobinę mniej...

    OdpowiedzUsuń
  8. oj z takimi zakładkami na pewno czyta się jeszcze przyjemniej!!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są zakładki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń